Ремонт распределителя Hotomi
Про виробника
КАМАЗ
Ремонт гидрораспределителя Hotomi, Ремонт распределителя Hotomi, Ремонт распределителей Hotomi, Ремонт гідророзподільника Hotomi, Ремонт розподільника Hotomi, LS 1030, LS 2656, LS 1035, LS 1036, Ремонт распределителя КМУ Hotomi, Ремонт распределителя крана Hotomi, буровой установки, камаза, погрузчика, трактора,Remont raspredelitelya Hotomi, Ремонт гидромоторов Hotomi, Ремонт гидравлики Hotomi,
Гідророзподільники секційні і
моноблочні в однаковій мірі потребують ремонту, який не варто відкладати, якщо
техніка демонструє неполадки. Загальна схема складається з послідовності дій:
Розбирання вузла, в якому
була виявлена несправність.
Вимірювання, дефектовка і
ретельна перевірка всіх деталей, присутніх в конструкції.
Виготовлення золотника для заміни, включаючи
обробку-токарні роботи , термічний вплив, шліфування та полірування.
Виконання ремонту посадкового
місця в корпусі з використанням алмазного розгортання отвору.
Притирання золотника під
новий отвір, щоб домогтися максимально точної відповідності.
Збірка пристрою і проведення
випробувань розподільника.
Перед початком ремонту
потрібно провести не тільки розбирання агрегату, але і його промивку – це
дозволить точніше оцінити стан деталей і зробити дефектовку. Основну складність
доставляє золотник-потрібно дуже точно підготувати цю деталь і проявити
акуратність при установці. Крім того, не варто забувати про важливість
випробувань після ремонту, вони проводяться на спеціальному стенді – це
дозволить зрозуміти, чи всі проблеми були усунені.
Причини зносу, поломки розподільників:
- знос золотників, в
результаті механічного пошкодження всередині системи( стружка, розрив ГТВ )
- перегрів клапанів
- високий тиск масла в
системі
- знос ГТВ
Наші фахівці допоможуть
усунути будь-які несправності!
Етапи ремонту Вашого розподільника:
1. Дефектовка (стендові
випробування, мікрообмер деталей)
2. Виготовлення золотників
3. Відновлення посадочних
місць під золотник
4. Притирання золотника
5. Збірка і стендовка
Терміни виконання ремонту:
Дефектувальні роботи 1-2 дні
з моменту надходження гідравліки на наш завод
складання переліку робіт і
вартості 5часов
загальний час ремонту від 3х до 5ти робочих днів.Hotomi Auger LS 1036 - БКУ середнього класу з відмінним вильотом стріли.
Модель Hotomi Auger LS 1036 - це середня модель в лінійці БКУ Hotomi. Встановлюється на автомобілі з вантажопідйомністю від 3200 кг. БКУ Hotomi LS +1036 володіє наступними характеристиками: глибина буріння - від 3600 мм до 7000 мм; діаметри шнеків - 360-600 мм; радіус робочої зони - 5665 мм. Як і всі БКУ, управління бурілкой здійснюється з верхнього сидіння. В якості додаткової опції, за бажанням клієнта, можлива установка люльки оператора. Автобурілку LS 1036 застосовують електроенергетики, для установки стовпів і прокладки ліній електропередач, а так само дорожньо-будівельні організації.
Для монтажу Hotomi Auger LS 1036, в якості автомобільних шасі для установки БКУ використовують вантажні вітчизняні автомобілі-всюдиходи ГАЗ, КАМАЗ, УРАЛ, ЗІЛ, а так само імпортного виробництва Hyundai, Hino, Isuzu і інші.