Ремонт коробки передач КПП ТО-18

Ремонт коробки передач КПП ТО-18
Производитель: CASE
Код товара: Ремонт коробки передач КПП ТО-18
Доступность: На складе
Артикул: КПП ТО-18

  • 2 021₴
  • Без НДС: 2 021₴



Відправлення без предоплати
Гарантія якості

Про виробника


Ремонт коробки передач КПП ТО-18, Ремонт коробки передач КПП ТО-18, Ремонт коробки передач КПП ТО-18, Ремонт коробки передач КПП ТО-18, Ремонт коробки передач КПП ТО-18, Ремонт коробки передач КПП ТО-18, Ремонт коробки передач КПП ТО-18, Ремонт коробки передач КПП ТО-18, Ремонт коробки передач КПП ТО-18

Коробка передач це технічно складний механізм, який складається з різних обертових деталей, які труться. Дуже важливо правильно обслуговувати коробки перемикання передач, не підвищувати навантаження, щоб уникнути поломок і зношування коробки.
Ремонт коробки передач дуже складний процес, для цього потрібен професіоналізм. Тому потрібно звертатися до фахівців.
Основні етапи ремонт коробки передач:
Демонтаж коробки;
Діагностика поломок;
Розбирання вузла
Дефектування
Ремонт коробки передач і відновлення пошкоджених вузлів;
Зборка;
Монтаж;
Вихідна Діагностика.
Що саме буде ремонтуватися в КОРОБКИ ПЕРЕКЛЮЧЕНИЯ ПЕРЕДАЧ, терміни і ціну самого ремонту можна зрозуміти тільки після дефектовка.
Щоб дістатися до нутрощів, потрібно починати розбирання коробки перемикання передач знімається кришка. Ремонтувати саму кришку часто не потрібно, тільки в рідкісних випадках. Наступний етап-це ремонт важеля перемикання передач . Якщо важіль рухається занадто туго або дуже вільно, не повертається у вихідне положення, вкл сам, то тоді потрібен ремонт цього важеля. Якщо знос великий, то ми завжди готові замінити його на новий. Таже ремонтуємо або міняємо вилку коробки перемикання передач.
Найчастіше і найбільше зношуються підшипники. Заміна підшипників первинного і вторинного вала - складний процес, його можна зняти тільки після випрессовки.
Але вторинний вал спочатку знімається а потім виконується випрессовка подшпника.
Проміжний вал знаходиться разом з роздаткою. Даний вал завжди краще замінити ніж відновлювати.
Також часто виходять з ладу ведуча і ведена шестерінки, які стоять між валами.
Як зрозуміти, що потрібен ремонт коробки передач.
Потрібно звернути Вашу увагу на такі сигнали:
* сторонні звуки в КОРОБКИ ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ під час роботи;
* шуми підшипників
* перегрів корпусу
* стуки або ривки при перемиканні;
* удари при роботі трансмісії
* складне включення або виключення передач;
* мимовільне " вибивання»;
* вироботка в корпусі коробки перемикання передач, масло витікає.
Як зберегти коробки перемикання передач в робочому стані?!
Важливо завжди використовувати правильні мастильні матеріали і техжідкості. Потрібно правильно проводити ремонт коробки передач.
Іноді, якщо неправильно використовувати герметик при усуненні протікання трансмісії, якщо ви самі використовуєте такий метод ремонту, то потрібно розуміти, якщо нанести більше герметика то він потрапить в трансмісійну рідину. Що в подальшому призводить до потрапляння герметика на фільтр коробки передач і забиває його сітчасту поверхню. Внаслідок чого погіршується подача масла з картера і починається інтенсивний знос деталей через дефіцит мастила. Результатом такого недбалого ставлення до обслуговування КОРОБКИ переключения передач кпп є-капітальний ремонт, як правило, тривалий і дорогий.
гур
Гідропідсилювач керма ГУР - це частина рульового пристрою, яка полегшує поворот керма транспортного засобу. Механізм гідропідсилювача керма влаштований так, що при виході його з ладу Рульове управління продовжує працювати, але при цьому обертання рульового колеса буде важче.
Основним призначенням ГУРа є зменшення зусилля, що витрачаються при повороті рульового колеса, підвищення безпеки при розриві шин переднього колеса, а також для пом'якшення ударів, що передаються на рульове колесо при наїзді керованих коліс на нерівності дороги.
До складу системи гідропідсилення входить: насос, розподільник, силовий циліндр, а також бачок і з'єднувальні шланги.
Зняття і установка насоса гур
Наш Автосервіс надає послугу повного циклу: зняття-ремонт-установка.
Ви також можете привезти нам вже знятий насос. Ми виконаємо ремонт з обов'язковою перевіркою на стенді. Ви заберете відремонтований агрегат і самостійно здійсните його установку. Можливо, Вам виявляться корисні наші рекомендації.
Автовласники з регіонів, для доставки насосів гур в наш сервіс, можуть скористатися послугами транспортної компанії.
При демонтажі насоса наші фахівці оцінюють стан приводного ременя і шлангів гур і при необхідності дають рекомендації по їх заміні. За погодженням із замовником можлива Заміна приводного ременя на новий (надається Замовником). При виявленні несправних шлагнів гур ми можемо запропонувати клієнту виготовлення нового за зразком або ремонт старого шланга гур.
Знятий насос ГУР відправляється на мийку і після візуального огляду здійснюється деффектовка, в процесі якої оцінюється стан валу, шківа, сальників, і робочої пари насоса. Всі деталі проходять ретельне очищення в спеціальній мийці деталей механізмів.
Обов'язкові процедури при деффектовке:
Очищення всіх деталей.
Перевірка вала на наявність вогнищ корозії.
Перевірка стану робочої пари-барабана і ламелей.
Перевірка робочих поверхонь насоса - "дзеркал".
Перевірка стану підшипників вала.
Перевірка стану редукційного клапана.
Після деффектовки складається перелік робіт необхідних для повного відновлення працездатності насоса гур.

Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст!




Ремонт коробки передач КПП ТО-18