Ремонт гідророзподільника своїми руками

Ремонт гідророзподільника своїми руками

Ремонт гідророзподільника погрузчика своїми руками, Ремонт гидрораспределителя своими руками,
Знаючи пристрій одного гідророзподільника робочої системи будь-якого фронтального навантажувача, легко розібратися з пристроєм гідророзподільників інших моделей фронтальних навантажувачів. Всі вони мають приблизно однаковий пристрій (зі своїми особливостями) і один і той же принцип роботи. Навіть якщо порівнювати розподільники з двома важелями управління, одним, або з джойстиком, все одно принцип роботи механізму залишається тим же.
З малюнка, наведеного нижче, видно, що нічого складного в пристрої гідророзподільника робочої системи немає. Корпус, золотники, клапана - ось найголовніше на що потрібно звертати увагу при ремонті і діагностиці.
Найсерйозніша проблема в розподільнику - вироблення в посадочних місцях золотник-корпус. Поздовжні задираки і подряпини в корпусі розподільника і, навіть найслабше, биття золотника в корпусі в поперечному напрямку відчутні рукою - показники того, що розподільник виробив свій ресурс. Золотники не взаємозамінні. Метод підгону золотника з іншого розподільника не рекомендується, але часто практикується "народними умільцями". Іноді це дає можливість продовжити термін служби гідророзподільника без дорогого ремонту. Відновлення посадочних зазорів в корпусі розподільника і золотнику коштує досить дорого і не кожен за це візьметься.
Основні причини опускання стріли і ковша в статичному положенні - несправність клапанів N13 (на малюнку) - 1шт (забилася або зносилася голка клапана, потрапив сміття), N86 - 4шт. - ті ж причини, включаючи негерметичність гумових ущільнень.
Якщо на навантажувачі опускаються і стріла, і ківш, то діагностику потрібно починати з клапана 13.
Якщо проблема тільки з ковшем або тільки зі стрілою, то причину потрібно шукати в додаткових клапанах, циліндрах (відключаючи їх по черзі), золотникової парі. При повній непрацездатності робочої системи, підвищуємо тиск в клапані 13, перевіряємо голку, робочий насос P-7, пробку 31, наявність сторонніх предметів в трубопроводі і розподільнику робочої системи. 

Поз Номер частини Найменування Кол.Пр.
  313-92-0002 РОЗПОДІЛЬНИК РАБ.СИСТ.
1 863-04-0043 КОРПУС 1
2 606-78-1500-1 УЩІЛЬНЕННЯ (О) 2
3 863-04-1278 ПРОБКА 2
4 863-04-1510 кришка 3
601-05-1010-6-01 БОЛТ 12
612-49-1161-0-02 ШАЙБА 12
5 863-04-1512 СКРЕБКОВЕ КІЛЬЦЕ 3
6 864-04-1511 УСТАНОВЧА ШАЙБА 5
7 863-04-1324 КОВПАКОВА ГАЙКА 1
8 863-04-1508 ПРОКЛАДКА 2
9 606-80-0300-0-04 КОНТРГАЙКА 1
10 863-04-1323 БОЛТ 1
11 863-04-1322 КОРПУС КЛАПАНА 1
12 606-78-3521-2 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 2
13 863-04-1321 ПРУЖИНА 1
14 863-04-1320 ГРИБОК 1
15 863-04-1314 ЗАХИСНИЙ ДРІТ 1
16 863-04-1316 РЕДУКЦІЙНИЙ ДРІТ 1
17 863-04-1311 ВТУЛКА 1
18 863-04-1315 ПРУЖИНА 1
19 863-04-1312 ГРИБОК 1
20 863-04-1319 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1
21 863-04-1318 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1
22 863-04-1313 ГНІЗДО КЛАПАНА 1
23 863-04-1317 ЗАХИСНИЙ ДРІТ 1
24 863-04-1285 ПРУЖИНА 4
25 863-04-1280 ГРИБОК 5
26 863-04-1505 ПОВЗУН (C) 1
27 863-04-1479 ущільнення 6
28 606-78-3221-2 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 6
29 863-04-1482 НАКОНЕЧНИК ПОВЗУНА 3
30 863-04-1506 ПОВЗУН (B) 1
31 863-04-1286 ПРОБКА 1
32 606-78-1721-2 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 2
33 863-04-1502 ГРИБОК 1
34 863-04-1504 ПРУЖИНА 1
35 863-04-1503 ГРИБОК 1
36 863-04-1283 ПРУЖИНА 1
37 863-04-1507 ПОВЗУН (A) 1
38 863-04-1310 ПРОБКА 1
39 863-04-1484 МИСОЧКА ПРУЖИНИ 4
40 863-04-1485 ПРУЖИНА 2
41 863-04-1483 НАКОНЕЧНИК ПОВЗУНА 2
42 863-04-1486 кришка 2
601-05-1013-6-01 БОЛТ 8
612-49-2161-0-01 ШАЙБА 8
43 863-04-1487 СПУСКНА ПРОБКА 3
44 863-04-1494 ВТУЛКА 1
45 606-78-4500-1 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1
46 635-37-0043-0-00 кулька 21
47 863-04-1493 ОПОРНА ВТУЛКА 1
48 863-04-1495 НАКОНЕЧНИК СОБАЧКИ 1
49 863-04-1500 ШТИФТ 1
50 606-66-2100-0-01 КЛАПАН 1
51 863-04-1490 УСТАНОВЧЕ КІЛЬЦЕ 2
52 863-04-1492 МИСОЧКА ПРУЖИНИ 1
53 863-04-1485 ПРУЖИНА 1
54 863-04-1499 ШТИФТ 1
55 863-04-1497 З'ЄДНУВАЧ 1
56 863-04-1491 МИСОЧКА ПРУЖИНИ 1
57 863-04-1488 НАКОНЕЧНИК ПОВЗУНА 1
58 863-04-1489 ПРОКЛАДКА 1
59 863-04-1480 УСТАНОВЧА ШАЙБА 1
60 863-04-1496 ДИСК 1
61 863-04-1498 ПРУЖИНА 1
62 606-78-4600-1 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1
63 606-37-0300-0-01 введення 1
64 606-78-0721-2 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1
65 863-04-1501 КОРПУС 1
601-08-0114-6-01 БОЛТ 4
612-49-1161-0-01 ШАЙБА 4
66 863-04-0044 ПЕРЕВАНТАЖУВАЛЬНИЙ КЛАПАН 4
863-04-0045 ГНІЗДО КЛАПАНА 4
67 863-04-1363 ГАЙКА з пружиною 1 U1
68 863-04-0048 гніздо з фільтром 1 U1
863-04-1361 ущільнювальне кільце 1 U1
69 863-04-1481 допоміжний ГРИБОК 1 U1
70 863-04-1362 ПРУЖИНА 1 U1
71 863-04-1359 головний ГРИБОК 1 U1
72 863-04-1366 ПРОБКА 1 U2
73 606-78-1121-2 ущільнювальне кільце 1 U2
74 863-04-1365 ВТУЛКА 1 U2
75 863-04-1364 Гніздо 1 U2
76 606-78-1521-2 ущільнювальне кільце 1 U2
77 606-78-1721-2 ущільнювальне кільце 1 U2
Доцільність ремонту гіророзподільника R1013DV 10V
Ремонт насосів і розподільника у користувача забороняється.
Цей ремонт може проводити тільки спеціалізоване підприємство, зважаючи на високу точність монтажу і мікронних посадок деталей.
Заміна насосів і розподільника не надає труднощів і не вимагає обговорення.
Саме так написано в керівництві з обслуговування фронтального навантажувача від заводу - виробника.
Але пройшло вже багато часу з моменту появи перших навантажувачів на території СРСР. Вже давно немає тієї держави, але навантажувачі, завезені з тих пір, працюють і понині. Багато чого з того, що раніше робили тільки поляки, успішно вирішується "без відриву від виробництва", на місцях. Не став винятком і ремонт гідророзподільника (ГРП).
Самостійний ремонт гідророзподільника не завжди зможе повернути 100% робочих параметрів цього агрегату. Так, наприклад, після ремонту стріла і ківш з вантажем, і навіть без вантажу, можуть мимовільно опускатися до упору протягом певного проміжку часу. Якщо швидкість опускання досить велика, то це може викликати значні незручності в роботі. Для кого то це незручність може стати підставою для заміни гідророзподільника, а хто то на це навіть не буде звертати уваги. У будь-якому випадку, після самостійного ремонту, цей агрегат зможе і далі виконувати свої функції і дозволить уникнути простою дорогої техніки.
На користь самостійного ремонту гідророзподільника R1013DV 10V на Навантажувач L-34 говорить і той факт, що його собівартість виявляється на кілька порядків нижче, ніж вартість нового гідророзподільника. Крім того, ремонт займає менше часу, ніж пошук і доставка нового. Та й ймовірність того, що в результаті ремонту, робочі параметри ремонтного гідророзподільника нічим не будуть відрізнятися від нового, теж досить велика.