Ремонт гідророзподільника погрузчика своїми руками, Ремонт гидрораспределителя своими руками, Знаючи пристрій одного гідророзподільника робочої системи будь-якого фронтального навантажувача, легко розібратися з пристроєм гідророзподільників інших моделей фронтальних навантажувачів. Всі вони мають приблизно однаковий пристрій (зі своїми особливостями) і один і той же принцип роботи. Навіть якщо порівнювати розподільники з двома важелями управління, одним, або з джойстиком, все одно принцип роботи механізму залишається тим же. З малюнка, наведеного нижче, видно, що нічого складного в пристрої гідророзподільника робочої системи немає. Корпус, золотники, клапана - ось найголовніше на що потрібно звертати увагу при ремонті і діагностиці. Найсерйозніша проблема в розподільнику - вироблення в посадочних місцях золотник-корпус. Поздовжні задираки і подряпини в корпусі розподільника і, навіть найслабше, биття золотника в корпусі в поперечному напрямку відчутні рукою - показники того, що розподільник виробив свій ресурс. Золотники не взаємозамінні. Метод підгону золотника з іншого розподільника не рекомендується, але часто практикується "народними умільцями". Іноді це дає можливість продовжити термін служби гідророзподільника без дорогого ремонту. Відновлення посадочних зазорів в корпусі розподільника і золотнику коштує досить дорого і не кожен за це візьметься. Основні причини опускання стріли і ковша в статичному положенні - несправність клапанів N13 (на малюнку) - 1шт (забилася або зносилася голка клапана, потрапив сміття), N86 - 4шт. - ті ж причини, включаючи негерметичність гумових ущільнень. Якщо на навантажувачі опускаються і стріла, і ківш, то діагностику потрібно починати з клапана 13. Якщо проблема тільки з ковшем або тільки зі стрілою, то причину потрібно шукати в додаткових клапанах, циліндрах (відключаючи їх по черзі), золотникової парі. При повній непрацездатності робочої системи, підвищуємо тиск в клапані 13, перевіряємо голку, робочий насос P-7, пробку 31, наявність сторонніх предметів в трубопроводі і розподільнику робочої системи.
Поз Номер частини Найменування Кол.Пр. 313-92-0002 РОЗПОДІЛЬНИК РАБ.СИСТ. 1 863-04-0043 КОРПУС 1 2 606-78-1500-1 УЩІЛЬНЕННЯ (О) 2 3 863-04-1278 ПРОБКА 2 4 863-04-1510 кришка 3 601-05-1010-6-01 БОЛТ 12 612-49-1161-0-02 ШАЙБА 12 5 863-04-1512 СКРЕБКОВЕ КІЛЬЦЕ 3 6 864-04-1511 УСТАНОВЧА ШАЙБА 5 7 863-04-1324 КОВПАКОВА ГАЙКА 1 8 863-04-1508 ПРОКЛАДКА 2 9 606-80-0300-0-04 КОНТРГАЙКА 1 10 863-04-1323 БОЛТ 1 11 863-04-1322 КОРПУС КЛАПАНА 1 12 606-78-3521-2 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 2 13 863-04-1321 ПРУЖИНА 1 14 863-04-1320 ГРИБОК 1 15 863-04-1314 ЗАХИСНИЙ ДРІТ 1 16 863-04-1316 РЕДУКЦІЙНИЙ ДРІТ 1 17 863-04-1311 ВТУЛКА 1 18 863-04-1315 ПРУЖИНА 1 19 863-04-1312 ГРИБОК 1 20 863-04-1319 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1 21 863-04-1318 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1 22 863-04-1313 ГНІЗДО КЛАПАНА 1 23 863-04-1317 ЗАХИСНИЙ ДРІТ 1 24 863-04-1285 ПРУЖИНА 4 25 863-04-1280 ГРИБОК 5 26 863-04-1505 ПОВЗУН (C) 1 27 863-04-1479 ущільнення 6 28 606-78-3221-2 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 6 29 863-04-1482 НАКОНЕЧНИК ПОВЗУНА 3 30 863-04-1506 ПОВЗУН (B) 1 31 863-04-1286 ПРОБКА 1 32 606-78-1721-2 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 2 33 863-04-1502 ГРИБОК 1 34 863-04-1504 ПРУЖИНА 1 35 863-04-1503 ГРИБОК 1 36 863-04-1283 ПРУЖИНА 1 37 863-04-1507 ПОВЗУН (A) 1 38 863-04-1310 ПРОБКА 1 39 863-04-1484 МИСОЧКА ПРУЖИНИ 4 40 863-04-1485 ПРУЖИНА 2 41 863-04-1483 НАКОНЕЧНИК ПОВЗУНА 2 42 863-04-1486 кришка 2 601-05-1013-6-01 БОЛТ 8 612-49-2161-0-01 ШАЙБА 8 43 863-04-1487 СПУСКНА ПРОБКА 3 44 863-04-1494 ВТУЛКА 1 45 606-78-4500-1 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1 46 635-37-0043-0-00 кулька 21 47 863-04-1493 ОПОРНА ВТУЛКА 1 48 863-04-1495 НАКОНЕЧНИК СОБАЧКИ 1 49 863-04-1500 ШТИФТ 1 50 606-66-2100-0-01 КЛАПАН 1 51 863-04-1490 УСТАНОВЧЕ КІЛЬЦЕ 2 52 863-04-1492 МИСОЧКА ПРУЖИНИ 1 53 863-04-1485 ПРУЖИНА 1 54 863-04-1499 ШТИФТ 1 55 863-04-1497 З'ЄДНУВАЧ 1 56 863-04-1491 МИСОЧКА ПРУЖИНИ 1 57 863-04-1488 НАКОНЕЧНИК ПОВЗУНА 1 58 863-04-1489 ПРОКЛАДКА 1 59 863-04-1480 УСТАНОВЧА ШАЙБА 1 60 863-04-1496 ДИСК 1 61 863-04-1498 ПРУЖИНА 1 62 606-78-4600-1 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1 63 606-37-0300-0-01 введення 1 64 606-78-0721-2 КІЛЬЦЕ УЩІЛЬНЮВАЧА 1 65 863-04-1501 КОРПУС 1 601-08-0114-6-01 БОЛТ 4 612-49-1161-0-01 ШАЙБА 4 66 863-04-0044 ПЕРЕВАНТАЖУВАЛЬНИЙ КЛАПАН 4 863-04-0045 ГНІЗДО КЛАПАНА 4 67 863-04-1363 ГАЙКА з пружиною 1 U1 68 863-04-0048 гніздо з фільтром 1 U1 863-04-1361 ущільнювальне кільце 1 U1 69 863-04-1481 допоміжний ГРИБОК 1 U1 70 863-04-1362 ПРУЖИНА 1 U1 71 863-04-1359 головний ГРИБОК 1 U1 72 863-04-1366 ПРОБКА 1 U2 73 606-78-1121-2 ущільнювальне кільце 1 U2 74 863-04-1365 ВТУЛКА 1 U2 75 863-04-1364 Гніздо 1 U2 76 606-78-1521-2 ущільнювальне кільце 1 U2 77 606-78-1721-2 ущільнювальне кільце 1 U2 Доцільність ремонту гіророзподільника R1013DV 10V Ремонт насосів і розподільника у користувача забороняється. Цей ремонт може проводити тільки спеціалізоване підприємство, зважаючи на високу точність монтажу і мікронних посадок деталей. Заміна насосів і розподільника не надає труднощів і не вимагає обговорення. Саме так написано в керівництві з обслуговування фронтального навантажувача від заводу - виробника. Але пройшло вже багато часу з моменту появи перших навантажувачів на території СРСР. Вже давно немає тієї держави, але навантажувачі, завезені з тих пір, працюють і понині. Багато чого з того, що раніше робили тільки поляки, успішно вирішується "без відриву від виробництва", на місцях. Не став винятком і ремонт гідророзподільника (ГРП). Самостійний ремонт гідророзподільника не завжди зможе повернути 100% робочих параметрів цього агрегату. Так, наприклад, після ремонту стріла і ківш з вантажем, і навіть без вантажу, можуть мимовільно опускатися до упору протягом певного проміжку часу. Якщо швидкість опускання досить велика, то це може викликати значні незручності в роботі. Для кого то це незручність може стати підставою для заміни гідророзподільника, а хто то на це навіть не буде звертати уваги. У будь-якому випадку, після самостійного ремонту, цей агрегат зможе і далі виконувати свої функції і дозволить уникнути простою дорогої техніки. На користь самостійного ремонту гідророзподільника R1013DV 10V на Навантажувач L-34 говорить і той факт, що його собівартість виявляється на кілька порядків нижче, ніж вартість нового гідророзподільника. Крім того, ремонт займає менше часу, ніж пошук і доставка нового. Та й ймовірність того, що в результаті ремонту, робочі параметри ремонтного гідророзподільника нічим не будуть відрізнятися від нового, теж досить велика.